Skolstart :)

Hejhopp :)
Kl. 13.00 börjar jag andra året på gymnasiet, på underbara Hule med underbaraste NV Tvär 2 !! :D
Igår var vi iväg och tävlade, i Ljungskile. Tog hem segern i LC:1 på 72.222%! Duktig ponny (men något larvig, var rädd för vattenpölar och en sten som låg UTANFÖR banan...). Ritten var egentligen inte alls bra, trots att han var super på framridningen, så jag undrar om det verkligen var oss domaren tittade på... XD
I LB var vi trötta (spec ponnyn) och vi slutade på en 6:e plats (4 placerade..) på 62.74 %.

Usch, nu är jag nervös! Varför känns det plötsligt LÄSKIGT att träffa alla, som jag saknat så under hela långa sommaren? Ibland förstår jag mig inte på mig själv.

Kramkram, och lycka till alla som börjar idag!

/Miss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0