Nyfunnen vänskap

Hihi, "Käära Daagbook" XD Nu skriver jag ju så gott som varje dag! Är faktiskt lite stolt över mig själv :P
Sitter nu och pluggar egentligen, och det går faktiskt RIKTIGT bra! Börjar bli nöjd med mitt arbete! :) Nu saknas bara att jag går igenom de sista styckena och redigerar dem, innan jag kan skriva allt det där som har med källor att göra.

Vill skriva ett tack till fina, fina J, som satt vaken med mig igår. Det betyder! Du anar inte vad lugnt jag sov inatt! Nyfunnen vänskap, ändå känns det som jag känt dig ett bra tag nu. Är det inte konstigt? Vi är så lika att det nästan är läskigt. Men någon gång i livet hittar man en själsfrände säger de. Kanskekanske.  <3

Längtar till nästa vecka när jag och miss Friday ska ut på stan. Ska träffa lilla C, och L. Mycket vänner gör livet värt att leva! Tack att ni finns <3

Nä, nu ska jag vara duktig och göra klart mitt arbete! :)
Men ska först avsluta med en bild på en fiin tröja som JAG numera äger ;)



Kramkram, Miss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0