Längtar

Jag måste vara helt knäpp som längtar till skolstarten, men det gör jag verkligen. Drömmer om Hule och sötaste klassen typ varje natt! XD Struktur, ordning och äntligen något att fokusera på. Så om ni vill hitta mig i höst, så lär jag ju vara på Hule i MIN korridor, för det är där jag BOR! Saknas bara stalltjejerna (och Axel ofc XD) och min lilla ponny, så är lyckan fullkomlig.

Tänker bli fri snart. Hahah, som om jag inte tänkt det i två år, men nu hoppas jag verkligen att det går. Och hoppas kan man ju alltid.

Take care
Miss M

Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha, Diesel skulle trivas så bra i C-korridoren! :D



Förresten, jag och Klara ska bowla ngn dag, lust att hänga med då? :)

2009-08-02 @ 19:03:59
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0