Kan inte påstå att jag faktiskt förstår

Hej alla.

Kan man verkligen bli bättre och sämre på samma gång? Låter inte det lite vrickat? Men äsch, vem har förresten någonsin påstått att jag är normal.

Diesel gick superfint igår och vi (eller i alla fall han) är taggade inför tävlingen vecka 33. Hoppas det går fint då, jag vet ju att han kan! Och hans mage har krympt mycket, vilket är ett STORT +.

Vet inte riktigt varför jag sitter här och skriver när jag egentligen inte orkar, men som sagt så förstår jag inte mig på mig själv. Funderar starkt på att ringa stora C för att få ett par fina ord och en vänlig röst i örat. För en gångs skull. Usch, ibland längtar man hemifrån.

Tack stora och lilla C för att ni står ut! Jag står ju knappt ut med mig själv. Men ge upp? Nope. Never in my life.

¨
Ledsen för ett rörigt och ostrukturerat inlägg, men det är lite så jag känner mig idag. Rörig och ostrukturerad.

Yours truly
Miss Maddie A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0