Ibland när jag drömmer så är du här... <3

Tjo.
Igår var jag och klippte mig hos fina Christine. Satt hos henne i över en timme medan hos pillade i mitt hår. Mysigt! Och jag tycker faktiskt att det blev fint :) Så nu har jag lite lugg igen, men som jag ändå kan dra åt sidan om jag vill. Och dessutom känns det skönt att få håret lite uppklippt <3

Jag vet inte varför jag spenderar så mycket tid med att tänka och fundera, men det blir alltdi så på alla lov. Just nu försöker jag fundera ut när jag ska träffa lilla C, när jag ska träffa L (som jag inte sett på över två år!) och hur jag vill möblera om mitt rum. Och för att kunna möblera om så var jag ju tvungen att städa jääättenoggrannt, så nu ser det nästan ut som jag har tänkt att flytta XD

Och nu är sommarvädret tillbaka! Liiite väl varmt (för att rida i), men härligt om man har tänkt att bada, samt ligga still och drömma sig bort. Mr X drar faktiskt tankarna till sig. Bra, för X är många resor bättre att tänka på än det jag faktiskt vanligtvis tänker på. Mår dåligt fast bra, och det är bättre än på ett tag!



hih, den här bilden är minnen för mig XD Ska aldrig glömma, sof <33


Besos
Little Miss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0