Ibland är huvudet tomt

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Oklar över varför jag skriver någonting alls.
Borde plugga fysik nu egentligen, men är trött och känner mig ganska omotiverad, det tycks bli en sådan dag.

Diesel gick faktiskt jättefint igår trots värmen, och när jag var klar var hela ponnyn full med svettlödder. Han om någon är ambitiös. <3

Satt och letade latinska citat och fraser igår (hah, vaddå uttråkad?) och hittade bland annat det här:
"Aliquando et insaire incundum est", vilket betyder "Ibland är det skönt att få vara galen".
Hoppas det kan bli något att tänka på idag; man måste faktiskt inte vara duktig, kontrollerad och seriös hela tiden!

Många kramar, Miss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0