<3

Nu är skolan igång igen och jag är på mycket gott humör! :)
Biologiboken och Kemiboken ligger på skrivbordet, tillsammans med min fina miniräknare och mitt gröna pennfack. Blir lycklig bara av att se på dem!
Är trött efter en heldag i skolan, men känner att jag nu presterat något och därför kan ta det lite lugnt en stund. Känner mig nyttig på något vis :)

Tack fina C för att du satt med mig även denna lunch! Livet är en kamp, jämt och ständigt, men nu har lilla spöket bråkat mycket mer med mig ett par dagar. Det är så lätt att ge upp och bara låta ångest och tankar ta över, och då är det skönt att ha skolarbete att fokusera på!
Är trött på att alltid skriva här vilken kamp mitt liv är, men det är ju faktiskt sant. Allt är en kamp. Men aldrig i livet att jag tänker förlora! Jag kan min statistik och dem skrämmer mig. Det är ju faktiskt ingen lek. Det är på liv och död. Faktiskt. Usch.
Orättvist.

Och finaste finaste J. Vet inte vad jag ska skriva. Vill bara lyfta ur dig ur allt jobbigt så att du kan leva och må bra.
DU ÄR VÄRD SÅ MYCKET MER.



Vi är får i Hans hjord, och vi lever av Hans ord
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0