Tävlingsdag <3


Idag tävlade jag och lillponnyn i Varberg på Olsegårdens ridklubb. Upp kl 05.00 för att åka till stallet och lasta. LÅÅNG DAG! Tävlade sedan först L C:1, bara 7 starter i den klassen!!! Kom 3:a (precis utanför placering...) med mina 64.07% <3
Debuterade sedan (3 1/2 timme senare, efter låång vääntan) LB:1. Stolt över mig själv och ponnyn då vi fick 66.21%!! Fick därmed ett nytt personligt rekord, i en svårare klass med tuffare bedömning än jag tidigare tävlat i! Kom på delad 6:e plats (av 15 starter) dock bara 4 placerade... Måste bara påpeka att jag inte har haft Diesel längre än sedan slutet på sommaren, och att detta är vår första tävling ihop, någonsin! <3


Imorgon blir det CR hoppning på gunnebo, på höjderna 60-70 och 70-80. Håll tummarna för oss!

// Little happy miss Maddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0