En tidig lördagmorgon

Godmorgon people <3

Nu är jag precis nyvaken, har bara fått i mig lite frukost och på mig lite myskläder innan jag satte mig här.
Ska plugga till biologi/geografi provet vi har nu på måndag. Tänkte iaf att jag skulle uppdatera bloggen först :)

Idag är det lektionsridning (hoppning) och sedan dressyr på Diesel.
Idag ska jag putsa allt inför imorgon, och knoppa älsklingsponnyn.
Får se hur det går!

Hoppas på att det blir en liten sväng till bokmässan också, jag behöver nya böcker att förvinna in i!
Älskar böcker. <3 <3 <3

Nä, nu får jag skärpa till mig och göra det jag borde (dvs plugga..), så skriver jag senare under dagen eller ikväll!

Ha en trevlig lördag

//Miss Maddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0