Skrea <3

Skrea alltså! Första semesterdagen, på myyyckeeet länge :)
Här kommer lite bilder från igår.


Utsikt från min plats på handuken, på soliga skrea med typ, över 30 grader... Mauritius har bara 23, släng dig i väggen! :)


Fiskmåsarna invaderade....




Hade lite tråkigt emellanåt, roade mig med att skriva i sanden. Mamma såg inte vad det stod, utan tyckte mest det såg ut som snigelspår... Hahah :)  För övrigt står det typ, Vadelmakkiseli (inte riktigt säker på stavningen) som tydligen ska betyda Hallonkräm... XD


 
Å så två små bilder på lilla mej...



Mitt lilla läppbalsam (bakgrund: min klänning) blir dagens sista bild :)

Kramkram
Miss Maddie


Kommentarer
Postat av: Sofia

Söta bilder modd :D

2008-08-06 @ 02:46:51
URL: http://www.babysofa.co.nr/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0